whatsapp-call instagram facebook-call

להצעת מחיר

השאירו את הפרטים ואנו ניצור אתכם קשר

    חיפוי קירות פנים

    חיפוי קירות פנים

    להצעת מחיר
    שלחו הודעת וואטצאפ בצירוף מידות ותמונה או חייגו 054-8612342

      חיפוי עץ לקירות פנים

      חיפוי עץ לקירות פנים  משדרג רבות כל חלל וחדר. הוא קיים בבתים פרטיים, במבנים עסקיים וציבוריים ועוד. במקרים רבים, בוחרים קיר מוביל עליו מניחים את הציפוי כדי להקנות לו נוכחות. ניתן למצוא ציפוי מעץ טבעי, העשוי מ MDF וחיפויים דומים אחרים. חברת Coverart עוסקת בתחום וניתן לקבל ממנה מידע רב.

      חיפוי עץ לקירות פנים – נאה ומרשים

      חיפוי עץ לקירות פנים מתאים מאוד בחללים וחדרים ייצוגיים אלים נכנסים אורחים ומבקרים. כך בסלון בית, בלובי של משרדים, במבוא כניסה של מלון או של חנות יוקרתית וכדומה. החיפוי נאה מאוד ומושך תשומת לב והופך את החלל למזמין ונעים יותר. ניתן למצוא מגוון עצים טבעיים המשמשים כחיפוי מוצלח ביותר. היקרים והחזקים ביותר הם איפאה, טיק ואלון. עץ אורן, לעומתם, מסיבי פחות וזול יותר. חיפוי אחר הינו חומר סיבי מעובד הקרוי MDF. מדובר על פלטות העשויות שבבי עץ דחוסים ומודבקים היטב. עיבודם הנוח הנעשה באמצעות טכנולוגית CNC. ניתן לבחור בגוונים מרשימים בכל סוג חיפוי לקבלת תוצאות נהדרות. ככלל, לחיפוי באמצעות עץ יש יתרונות רבים. ראשית, כאמור, המראה הנאה. מעבר לכך שמדובר על חומר מבודד שתורם אף הוא לבידוד הקיר. ניתן להניח מאחוריו חיווט של חוטי תקשורת וחשמל, ניתן להתקין עליו גופי תאורה, MDF קל לניקוי ותחזוקה וכדומה.

      חיפוי קירות פנים דקורטיבי

      תהליך מסודר

      הנחת חיפוי עץ נעשית בשלבי הגמר של הבנייה או השיפוצים הכללים. ראשית התהליך הוא בפגישה עם בעלי הנכס כדי להבין על צרכיהם, רצונותיהם וטעמם האישי. בפגישה יוצגו להם אפשרויות שונות ולאחר הבחירה ייוצרו חלקי החיפוי במפעל היצרן. ההתקנה תיעשה במועד שנקבע על ידי צוות עובדים מיומן ובפיקוח של מנהל עבודה.

      חברה בעלת מוניטין

      חברת Coverart עוסקת בתחום ומומלץ לקבל ממנה שירות מקצועי עם יחס אישי. הוא מקיף וכולל ייעוץ, ביצוע עם גימור מושלם, עמידה בלוח זמנים, מחירים נוחים ועוד. מנהליה הינם בעלי ידע רב וניסיון עשיר המגיעים מהתמחות, מהתעדכנות מתמדת על פיתוחים, חידושים וטרנדים בתחום, ממתן שירות איכותי ללקוחות רבים לאורך זמן ועוד. הם ישמחו לשרת אחרים.

      חיפויים לקירות פנים

      חיפויים לקירות פנים משדרגים רבות את החדרים והחללים בהם מתקינים אותם. הם מתאימים ביותר לחדרים ייצוגיים במבנים עסקיים, פרטיים וציבוריים. חיפויים מMDF, עץ או דמוי עץ הם מהמבוקשים ביותר בשל המראה הנאה שלהם ויתרונות אחרים שהם מביאים עימם. כל החומרים הללו משתלבים היטב עם חומרים אחרים ומתאימים לכל סגנונות העיצוב הקיימים. חברת Coverart עוסקת בתחום וניתן לקבל ממנה מידע נדרש.

      חיפויים לקירות פנים – מבחר סוגים לבחירה

      חיפויים לקירות פנים מיוצרים מחומרים שונים וגוונים רבים. משום כך, קיימת גמישות לבחירה של כל לקוח. כך בהתאם לצרכיו, רצונותיו וטעמו האישי. חומרים כמו MDF, סרגלי עץ העשויים מפולימרים, עץ טבעי ואחרים מיוצרים תחת בקרת איכות גבוהה ומותקנים עם גימור משולם. חיפויים אלו מוסיפים עניין רב ללובי מלון או משרדים מפואר, לסלון הנחשב לחדר הייצוגי בבית, לחנות יוקרתית ועוד. הלוחות והסרגלים מגיעים במידות רוחב ועומק רבות ונבחרים גם על פי גודל החלל הקיים וצורתו. ידוע כי לחדר בעל שטח קטן יתאימו לוחות רחבים המספקים אשליית מרחב רבה מהקיים. גם בחירת הגוונים מושפעת מכך כאשר גוונים בהירים מספקים אותה תחושת מרחב. בחללים גדולים אין בעיה להחליט על גוונים כהים המהווים ניגוד מעניין ומרשים. קירות כוח כאלו מושכות את העין והלב ומהווים פריטים עיצוביים בפני עצמם. חיפוי מסתיר מאחוריו תשתית של חיווט, צנרת ואחרת.

      חיפוי קירות פנים דמוי עץ

      תהליך מסודר ומבוקר

      התהליך מתחיל בפגישה לקבלת מידע על צרכי הלקוחות, להצגת ההיצע  הקיים ועוד. לאחר בחירתם יילקחו מידות. החברה מייבאת את חלקי החיפוי האיכותיים ביותר. הם יעובדו לפי הצורך. ההתקנה תתקיים במועד מוסכם על ידי צוות עובדים מיומן. הסרגלים יחוברו עם עגונים שונים בגימור מושלם.

      חברה בעלת תשתית מעולה

      חברת Coverart עוסקת בתחום ומומלץ לקבל ממנה שירות מקצועי עם יחס אישי. הוא מקיף וכולל ייעוץ, זמינות, עמידה בלוח זמנים, מחירים נוחים ועוד. מנהליה הינם בעלי ידע רב וניסיון עשיר המגיעים מהתמחות, מהתעדכנות מתמדת בפיתוחים, בחידושים ובטרנדים בתחום, ממתן שירות איכותי ללקוחות רבים לאורך זמן ועוד. הם ישמחו להעמיד את התשתית המעולה הקיימת שברשותם לטובת אחרים.

      עיצוב קירות פנים

      עיצוב קירות פנים מוסיף רבות לכל חלל וחדר. כך בבתים פרטיים, במבנים עסקיים, בחנויות ועוד. ניתן למצוא מגוון חיפויי קיר מתאימים לכל סיטואציה. הצורך להרשים נדרש בעיקר בלובי, באולמות תצוגה, בחדרים ייצוגיים ועוד. חברת Coverart עוסקת בתחום וניתן לקבל ממנה מידע חשוב.

      עיצוב קירות פנים – בהתאמה לסגנון העיצוב

      עיצוב קירות פנים נעשה בהתאמה לסגנון העיצוב המוביל בבית או במבנה העסקי. הנפוצים ביותר בבתים הם הכפריים, הקלאסיים והמודרניים. קיר הכוח המחופה בסלון הייצוגי יותאם לקו העיצוב המוביל בו. במידה ירצו בעלי הבית קיר מחופה גם בחדר שינה אזי הוא ישתנה קלות ויותאם אליו. ניתן למצוא עיצוב עם לוחות MDF מעובדים היטב, סרגלי עץ העשויים מפולימרים, עץ טבעי ואחרים. כולם מיוצרים תחת בקרת איכות גבוהה ומותקנים ברמת גימור גבוהה. הלוחות והסרגלים נבחרים במידות רוחב ועומק שונות בהתאמה לצרכי הלקוחות, למצב הקיים בכל חלל וחדר. כך, גם על פי רצונותיהם וטעמם האישי. הם נבחרים גם על פי גודל החלל הקיים וצורתו. לוחות רחבים ובהירים יתאימו רבות לחללים קטני מידות, ואילו סרגלים ולוחות צרים וכהים יכולים להוסיף עניין ומראה נאה בחללים גדולים.  כל החומרים הללו משתלבים בקלות עם חומרים כמו זכוכית, מתכת, אבן, בד, פלסטיק ואחרים בהם נוהגים להשתמש במבנים. חיפוי מסתיר מאחוריו תשתיות של חיווט, צנרת ואחרת.

      חיפוי קירות פנים עץ

      תהליך הנעשה בשלבים

      ראשית התהליך נעשה לאחר הזמנה ראשונית וכרוך בפגישה מול הלקוחות. היא נועדה להבנת צרכיהם, למתן מידע על האפשרויות ולייעוץ כללי. חלקי החיפויים מיובאים ומעובדים היטב במפעל החברה המספק והמתקינה. החיפוי הנבחר יותקן באמצעות עגונים וחומרים אחרים בצורה מושלמת. הצוות המבצע ינוהל היטב על ידי מנהל מקצועי.

      חברה עם ביצועים מעולים

      חברת Coverart עוסקת בתחום ומומלץ לקבל ממנה שירות מקצועי המלווה ביחס אישי. הוא מקיף וכולל ייעוץ, זמינות, עמידה בלוח זמנים, מחירים נוחים ועוד. מנהליה הינם בעלי ידע רב וניסיון מצטבר המגיעים מהתמחות, מהתעדכנות מתמדת בפיתוחים, בחידושים ובטרנדים בתחום, ממתן שירותים מוצלחים ללקוחות רבים לאורך שנים ועוד. הם ישמחו להעמיד את יכולותיהם המוכחות לטובת אחרים.

      slider-img