whatsapp-call instagram facebook-call

להצעת מחיר

השאירו את הפרטים ואנו ניצור אתכם קשר

    חיפוי קירות לחדר שינה

    חיפוי קירות לחדר שינה

    להצעת מחיר
    שלחו הודעת וואטצאפ בצירוף מידות ותמונה או חייגו 054-8612342

      חיפוי עץ לקיר חדר שינה

      חיפוי עץ לקיר חדר שינה מוסיף מאוד מבחינת המראה, האסתטיקה והאינטימיות הנדרשת. לעץ יש תכונות נהדרות בגלל יכולתו להשתלב בכל סוג חומר, המרקם שלו והנוכחות העדינה. ניתן לבחור בעץ טבעי או מעובד מעולה. קיימים צבעים רבים היכולים להתאים בדרכם לסגנון העיצוב הקיים. חברת Coverart עוסקת בתחום וניתן לקבל ממנה מידע רב.

      חיפוי עץ לקיר חדר שינה – להרכבה בנקודות נבחרות

      חיפוי עץ לקיר חדר שינה ניתן להרכיב מעל המיטה או בקיר אשר מולה. הדבר תלוי מאוד במיקומה, ברצונות בעלי הבית ובטעמם האישי. רבים רוצים לראות את קיר הכוח הנאה מיד עם הכניסה לחדר ואחרים, דווקא, מעדיפים לראותו כאשר הם שוכבים על המיטה. כך או כך הוא ישתלב נהדר בקו העיצוב הקיים. יש רק צורך לבחור את המרקם והצבע המתאימים מכל לצבעים המובילים בחדר ולחומרים מהם עשויים הריהוט והפריטים השונים. ניתן לבחור בעץ טבעי דוגמת איפאה, אלון, טיק, אורן ואחרים או לבקש חיפוי MDF שהינו חומר סיבי מעובד העשוי שבבי עץ דחוסים ומודבקים בלחץ ועם גימור מושלם. ייצורו נעשה באמצעות טכנולוגית  CNC מתקדמת. הרצון לחיפוי ייחודי בחדר שינה נועד להקנות לו אינטימיות טובה וחמימות הנדרשת בסוג חדר זה. מאחרי החיפוי ניתן להניח תשתיות של חיווט וצנרת לתקשורת חשמל וכדומה. תאורה רכה בקרבתו או עליו תוסיף רבות.

      חיפוי קיר חדר שינה

      תכנון וביצוע

      התכנון ייעשה לאחר פגישה עם הלקוחות והבנה לצרכיהם ולטעמם האיש. בשלב זה ייבחר סוג החומר וייערכו מדידות. המפעל מייצר את מרכיבי החיפוי בעזרת מיכון משוכלל ותחת בקרת איכות גבוהה. ההתקנה תיעשה במועד המוסכם על ידי עובדים מיומנים היודעים להקפיד על גימור מושלם.

      חברה בעלת יכולות רבות

      חברת Coverart עוסקת בתחום ומומלץ לקבל ממנה שירות מקצועי המלווה ביחס אישי. הוא מקיף וכולל ייעוץ סבלני לכל לקוח, זמינות, עמידה בלוח זמנים, מחירים נוחים ועוד. מנהליה הינם בעלי ידע רב וניסיון מצטבר המגיעים מהתמחות, מהתעדכנות מתמדת בפיתוחים, בחידושים ובטרנדים בתחום, ממתן שירות איכותי ללקוחות רבים לאורך זמן ועוד. הם ישמחו להעמיד כישוריהם ויכולותיהם המוכחות לטובת אחרים.

      slider-img